Wednesday 17 July 2013

Puasa bersama Maixara...

Ceh... poyo je tajuk. Dah lama tak update blog. Hari ni hari ke-9 berpuasa. Alhamdullilah sepanjang puasa saya amalkan minum  Maixara White Essential (MWE) masa sahur dan malam 2 biji Maixara C Sential (MCS) rasa segar je puasa. Takdelah rasa lemah je. Pastu makan tu memang rambang tapi kali ni lebih beli lebih berhati-hati sebab tak habis mana pun. Pastu adik yang guna Produk Maixara ni pun suka-suki juga.

MCS with HA (Harga RM105 Semenanjung- SS RM110)


MWE (RM120 Harga Semenanjung - SS RM130)

Ini testimoni bergambar dari adik-adik saya.. dapat dari yg perempuan je. Yang lelaki payah benar nak dapat testimonial. Cis.. tapi takpelah.. yang ni pun ok juga...


yang ni penggunaa selama seminggu...nampak pipi semakin pinkish..


yang ni self explainatory.... sebelum dan selepas mmg nampak beza..


Testi dari saya pula nanti lah saya bagi sebab dari kategori putih siap2 ni  susah nak detect.. nanti raya sy upload. hihihi (perasan) Tapi serius mmg bagus produk Maixara ni. Lagipun harga boleh dapat.. takdelah terlalu mahal macam sesetengah produk.. 

So sesiapa nak bole sms/wassap/viber: 010-2205625 - Yana.. Jangan risau saya pengedar yang sah... 

Selamat Berpuasa!

No comments:

Post a Comment